onsdag 24 februari 2010

idag vart det en jäävla slappdag! Skolan börja med att matteläraren inte kommer, sedan till musiken där birgitta ändå bara står och pratar om sitt liv. Sedan svenska igen med marianne och vi typ bara rpatar. Oliweus där man sitter 5 minuter och säger "brun, med guldtryck" och sticker sedan snabbt som ögat hem till mig och äter pastasallad!
jag coh alexander somnar och kommer inte till skolan försen svenskan börjar som OCKSÅ har vikarie och jag läsar i 50 minuter!
Så totalt vare väll ungefär 2,5 timmar i skolan ida!

Iallafall så är jag med i tävlingen på fokis hemsida med dendär klänningen och tightsen + en kofta från kii .. jag tänkte i vilket fall som hällst köpa tightsen! Bara att jag inte kommit så långt än.
Så det skulle vart toppen om jag fick de :D

Inga kommentarer: