onsdag 11 november 2009

Jag följer faktiskt schemat!

Allvarligt! Det hade jag aldrig trott!

Igår gjorde jag och alexander matteläxan, på en gång efter skolan! WOW säger jag bara! Det har jag inte gjort sedan 2002 elr ngt. Alltså, inte ens i trean. Jag lovar! Jag tror faktist aldrig jag gjort det :o Då kände jag mig i alla fall väldigt moge och ansvarlig!
Men det bästa av allt är ... dam dam dam! Jag har lagt mig den bestämda tiden varje dag :D Nu, när klockan är halv, så jag stänga av datorn. Sedan göra mig en kopp kvällsro-te och krypa till kojs med de nya nummret av Frida (som för övrigt alexander älskar!).

Tillbaka till skol-ämnet. Alla lärare frågar alltid hur många timmar man lägger på skolarbete efter skolan? Alltså, dom säger att man ska lägga 5 timmar ungefär om dan. Hallå? Vad har hänt med friheten? Dom menar alltså att man ska jobba från 08.00 - 20.00!? Inte ens en vuxen människa jobbar så länge. Vafan tänker dom med!? 12 timmar!? GOSH! Jag lägger kanske 20 minuter i veckan. Men somsagt, ändring på det ska det blir!
Om jag pluggar lite då och då komemr jag nå bästa betygen ever. För om jag har 220 p och inte ens pluggar .. fatta vilka grejer jag kan uppnå om jag gör det!
Man måste bara hitta ett roligt sätt att göra det på, och woliaah .. Världens bästa elev EVER :D

Puss hej godnatt, er anneli.

Inga kommentarer: