fredag 6 november 2009

Åsa

Sen uppdatering om dagen i Åsa, i know, men när jag gjorde en samma dag som vi varit där, så stängde datorn av sig!! När jag skrkvit HUR mkt som hällst.

Anyway, jag oh Alexander hadå då en liten uflykt till hans "barndomsby" (han bodde bara där i typ två år), anyway. Vi tog tåget först, och sen buss. Först vart det lite krångligt, men det fixa sig :D Vi gick av ungefär 1 km från centrum och vandrade till närmaste ica, där köpte vi lite godis ;D Sen vandrade vi en MIIIIIIL till hans hus, jadå, motion får man för pengarna (y). Fast det hjälpte nog inte så mkt då vi åt massa gpodis samtidigt, höhö.
Anyway, så var vi då framme vid de berömda huset. Stod och glodde på det i .. 10 minuter. Jätte värt! Haha! Sen gick vi då en mil tillbaks igen för att äta pizza och frysa ihjäl i typ 6 grader i TVÅ TIMMAR. Iaf! Jag kissade också :'> de vart jättejobbigt att hitta ngnstans att göra de, så tillslut satte jag mig i en buske bara 5 meter från typ 9 ungedommar. Hihi!
Sen tog vi bussen till Kungsbacka och satt där i ngn timme .. sen kom tåget! Så tävla vi om vem som kunde säga flest affärskedjor, har ingen aning om vem som vann ^^

Hem till alexander och kolla på lilla melodifestivalen . De vart den dagen de! Minns inte vilken dag det var ^^

Bilder från dagen:

Inga kommentarer: