torsdag 28 maj 2009

okej.. idag var hemsk!
hela dan var ett känslohav av aj, oj, aaah & fan. alltså, jag mår skit verkligen. eller aså inte psykiskt utan fysiskt. seriöst, justnu har jag snuva - ja, i MAJ! ont i halsen (ska dricka lite meer te snart), trött, huvudet känns som en ungefär 6 kilo tung boll som tippar hela tiden, jag hör knappt ngt aså har minilock för öronen, ink att jag inte sovit så bra. gick och la mig runt 4 igårkväll, och sov inte efter skolan. gick upp 7, alltså har jag sovit 3 timmar på 39timmar & 40 minuter. och det är tillochmed lite för att vara anneli. menjag vill inte sova!

var med amanda & jonte förut. vi hade massa skoj som vanligt!
bla så va vi på amandas gitarr (okej , nte så skoj .. hur fan pallar hon gå kvar där!?), lagade mat (fail ab typ?), och typ spelade gh, vi kittlade jonte så han fick ryck, gick till ica och köpte euroshop kitet & lite sånt.

Inga kommentarer: